2 תשובות
קודם כל את לא חייבת לו שום הסברים אם את רוצה להתפטר זה זכותך פשוט להגיד לו אני לא רוצה לעבוד פה ביותר
ולעניין השאלה עדיף באמת לאחר המשכורת האחורנה אם את מקבלת ב1/10 כדאי להודיע לבוס ב 2/10
מומלץ לאחר שקיבלת את המשכורת האחרונה, את לא אמורה להודיע לו יותר מידי. עדיף לך לא להודיע לפני המשכורת כי הוא יכול לעקב אותה כסוג של נקמה וגם כי לא אכפת לו יותר ממך. ואין תירוץ לזה, פשוט תגידי לו שלא מתאים לך, תגידי את הסיבה האמיתית.. אפילו אולי שמצאת מקום אחר.