3 תשובות
חח עברתי את החיסון והוא די כואב.
ויש כמה אחיות שעושות את החיסון לא אחת, אז תבקשי מהאחות השנייה.
ויש כמה אחיות שעושות את החיסון לא אחת, אז תבקשי מהאחות השנייה.
לכי ליועצת דברי איתה תסבירי לה והיא תנסה למצוא לך פתרון
תביא אישור מאמא שהיא לא מסכימה שיעשו לך, ותעשה בקופת החולים
באותו הנושא: