8 תשובות
לצערי.
כן ):
היום הוא יודע את השם שלי טוב מאודד.
^^
^^
כן
לא...
היו לי שני קראשים (אחד עדיין) ושניהם מהקבוצה שלי בבלט אז הם מכירים אותי.
היו לי שני קראשים (אחד עדיין) ושניהם מהקבוצה שלי בבלט אז הם מכירים אותי.
לא
היו לי שניים ושניהם מכירים אותי. עם אחד בקושי דיברתי ועם השני כל יום.
היו לי שניים ושניהם מכירים אותי. עם אחד בקושי דיברתי ועם השני כל יום.
אנונימית
כן חח ): אבל מזל שירד לי ממנו
באותו הנושא: