התחברות
הרשמה
בנות קרה לכן שהיה לכן קראש שלא הייתן ידידות שלו והיה לכן אומץ לשלוח לו הודעה? אם כן איך זה הלך?
אשמח אם תנעצו את השאלה
28 בנובמבר 2017, 07:12
קראש
תשובה אחת
כן.. שלחתי לו הודעה "בטעות" ואז התחלנו לדבר באיזשהו שלב אמרתי לו שאני אוהבת אותו וזהו ואנחנו כרגע ידידים טובים ואני גם לא יודעת לאן זה ישתפר..
ל
לא יודעת מי אני כבר