תשובה אחת
כן.. שלחתי לו הודעה "בטעות" ואז התחלנו לדבר באיזשהו שלב אמרתי לו שאני אוהבת אותו וזהו ואנחנו כרגע ידידים טובים ואני גם לא יודעת לאן זה ישתפר..