10 תשובות
תלוי מה הוא עשה
אבל בכללי כן (:
תלוי מה הוא עשה,
אם הוא בגד בי -בחיים לא.
תלוי מה הוא היה עושה, מילים לפעמים לא עוזרות לכמות הפגיעה שעברנו בגלל מישהו.
אבל זה ממש מרגש וכיף לקרוא משהו כזה, אבל לא הייתי מתפתה בגלל מילים, לכי תדעי אם זה יחזור על עצמו.
אים את יכולה לסלוח אז כן..
אם את לא יכולה... עדיף שלא..
ברור שכן אמא הוא כזה ריגש אותי יואו נסיך!
תסלחי לוו סה נדיר שגבר ככה אומר את הרגשות שלו ומוריד מהאגו שלו!
אנונימי
תלוי מה הוא עשה.
שואל השאלה:
הוא נפרד ממני כי הוא טוען שאני תוקפנית מגעילה ואגואיסטית
אנונימי
לדעתי לא משנה מה הוא עשה.. החיים קצרים תסלחי לו לא צריך לחיות בסרטים של "אבל הוא עשה לי ככה" ולפי מה שזה נראה הוא ממש רוצה וכותב לך את זה מכל הלב וזה דבר אמיתי
אם זה הסיבה אז ברור שתסלחי לו!
שמעי.. מה שהוא אמר זה מוגזם ולא היה במקום להגיד את זה ( אם הוא כל כך אוהב אותך כמו שהוא כתב )
אבל אם נפגעת ממנו, תקחי כמה ימים למחשבה ותלכי עם מה שהלב אומר לך..
אני הייתי מתעצבנת, אבל אם אני באמת אוהבת אותו הכי הרבה שיש אני חושבת שהייתי באיזשהוא שלב מוותרת לו וסולחת..