3 תשובות
אני עובדת במצלרות באולם.. ומשלמים לי מינימום של 18
זה נורא תלוי מי מעסיק אותך.. זה תלוי בבעל הבית לגבי הכסף.
יש מסעדות שהם כמו שאמרת משלימים לך את זה ונראה לי שהם פשוט רושמים להם כמה קיבלת..
יש מסעדות שבהן את מתחלקת עם הטיפ בינך לבין עוד אחד
ויש מסעדות שכולם מביאים את כל הטיפים שהרוויחו ואז מחלקים אותם בין כולם נגיד כולם הגיעו ל3000 ש'ח טיפ, אתם הייתם 11 מלצרים, אז כל אחד מקבל 270 ומשהו שקל.. הבנת?
אני עובדת באולם וכל טיפ שאני מרוויחה הוא נחשב שלי.. אלא אם כן יש אולמות שאת ממלצרת שולחן עם עוד אחד אז את מתחלקת איתו..
לרוב מקבלים את הטיפים באותו יום..
אני לא הייתי ממליצה לך להיות מלצרית מאחת הסיבות האלו:
אם יש נגיד לחץ במסעדה, כולם ירדו עליך יצעקו עליך ויקללו אותך או משהו וזאת בכלל לא אשמתך.. וגם זה שהשכר לא משהו...
ממליצה לך למצוא עבודה אחרת אבל אם את אוהבת את זה, בהצלחה (:
שואל השאלה:
זה במקום יחסית שקט בלי הרבה אנשים אז אני אנסה מקסימום אעבור.. זה עבודה לפני צבא
אנונימית
באותו הנושא: