5 תשובות
תשתדל לחייך כמה שיותר, תהיה נחמד, תשאל כל הזמן אם הם צריכים עוד משהו.
להגיש עם חיוך
להיות נחמד ללקוחות
- תיהיה נחמד
- תבוא לשאול אם הכל בסדר/ אם הם צריכים משהו כי לפעמים לא נעים להם לבקש כשאתה עם לקוחות אחרים
- (וזה טיפה מעצבן) תמליץ על מנות יקרות. בדרך כלל משאירים 10/15 אחוז טיפ אז ככל שהמחיר עולה הטיפ עולה
- ובלי קשר תחייך, תיהיה נחמד..
צריך להיות נחמד בעל רצון לעזור לחייך
לא משנה כמה חרא המצב רוח שלך וכמה אין לך סבלנות לבן אדם שמולך, תמיד תהיה נחמד ותחייך. תסתכל על זה כמשחק ותן לאנשים מה שהם רוצים בכדי שבסוף תקבל את מה שאתה רוצה.
כמה דקות אחרי שהגשת את המנה תעבור ותשאל איך המנה ואם הכל בסדר, אם הם רוצים עוד משהו.
אם אתה רואה שללקוח נגמרה השתיה/רוטב/כל דבר כזה אוטומטית תחדש לשולחן ואל תחכה שיבקשו, זה מוסיף לשירות המון.
תוודא שהשולחן מסודר, תפנה מידי פעם תוך כדי את מה שריק ותדאג שלא נשאר סתם באלגן בשולחן.
אם אתה רואה שהלקוחות זורמים אל תהיה כבד, תצחק איתם, תפעיל קסם אישי, זה באמת מוסיף לטיפים המון. מנסיון.
גם אם שכחת להגיש משהו אף פעם אל תגיד ללקוחות ששכחת, נגיד אם שכחת להוציא לחם אז תגיד "סליחה על העיקוב אני מחכה שהלחם שלכם יצא מהתנור" לדוגמה