4 תשובות
דווקא ממש לא! יש אצלנו תלמידה חדשה, היא ניגשה ודיברה איתי ועם חברה וזה היה ממש משמח כי היה נחמד להכיר אותה ולדעת שהיא לא מתביישת להכיר אנשים חדשים. זה ממש טוב, תדברי ותתחברי לאנשים חדשים
חח מה הקשר מנצלת? ממש לא הכי כיף לדבר עם אנשים חדשים :)
שואל השאלה:
כי דיברתי עם מישהי והיא אימה עלי
סתם סתומה. תדברי עם מישהי אחרת! שנראית נחמדה