9 תשובות
יקחו אותך אבל יורידו לך את הפרופיל...
כן; (
לא, אבל אם אתה רזה מדי זה מוריד מהפרופיל ואי אפשר לעשות כל תפקיד כמו קרבי
שמעתי שעל תת משקל נותנים פרופיל 64 ועל תת משקל חמור 45, אבל מי שסובל מאנורקסיה שמעתי שהוא מקבל פטור.
לא בהכרח רזה, אבל יש משקל שממנו לא לוקחים.
יש אפשרות שמישהי תהיה ממש נמוכה באותו המשקל או ממש גבוהה באותו המשקל ושתיהן עדיין לא יתקבלו לצבא.
יש אפשרות שמישהי תהיה ממש נמוכה באותו המשקל או ממש גבוהה באותו המשקל ושתיהן עדיין לא יתקבלו לצבא.
שואל השאלה:
אני כמעט מטר שבעים ושוקלת 41
אני כמעט מטר שבעים ושוקלת 41
אנונימית
איי לא מבינה בזה אבל זה נשמע תת משקל
את בתת משקל רציני! מן הסתם שלא יקבלו...
אנונימית
מזה משנה אם אתה שמן או רזה בכלל מה הטמטום
באותו הנושא: