8 תשובות
כן, כל החיים לפניך אל תדאגי
הגיוני מאןד אז מה אם את יפה, אולי את ילדה חרא?
שואל השאלה:
יש לי אופי טוב..
יש לי אופי טוב..
אנונימי
אז קחי את הזמן, את עןד קטנה זה יבןא לבד
אני התנשקתי בגיל 16 מה את בוכה חח. וזה עוד היה עם מישהו שאין לי כלום אליו! תאמיני לי שזה היה מגעיל ושעדיף לחכות גם עוד 20 שנה מאשר לעשות את זה כי כולם עושים
אנונימי
בת 13 רוצה להתנשק נו נו.. נואשת
כן למה לא
היי
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: