4 תשובות
זה הגיוני אצל הרבה זה ככה חח
זה הגיוני לגמרי.
גם אני ככה. שיש לי קראש על מישהו והוא לא שם עלי זה עושה לי משהו. שהוא מתחיל לאהוב אותי ולהיות סוג של דביק זה מוריד לי
את בן אדם שאוהב סבל..
גם אני ככה זה נשמעת לא נעים אבל ככה זה


יומקסים:)
שואל השאלה:
אני מדברת על סתם אנשים רגילים
גם מפה גם במציאות.. ואני פשוט לא נחה עד שהוא כן ירצה אותי
כן זה הגיוני
אנונימי