2 תשובות
לצערי אף פעם
2016, בימינו אנחנו פחות חוששים לחקור, לפקפק, לאתגר, להשכיל - הסיוט של כל הדתות שמנסות לנוון לנו את החשיבה מגיל אפס כדי שלא נשים לב כמה הם פול אוף שיט...

מגמת החוזרים בשאלה רק עולה עם הזמן, האנושות מתוחכמת יותר. זה לא ייעלם לחלוטין אבל זה מצטמצם כי גם האנשים שנולדו לחושך מרגישים את הלחץ לעקוב אחרי הנאורות והקדמה של העולם הגדול. לא יודעת כמה זמן זה ייקח, אבל אנחנו צועדים לקראת עידן חדש. תחזיק חזק.
אופטימיסטית נצחית בדיעבד