4 תשובות
כן... בסופו של דבר
בעבר קראו לי שמן מחוצן שאף אחד לא רוצה,
כיום אני נראה ממש טוב וכן רוצים אותי.
בעבר תמיד קראו לי אידיוט,
כיום אני הבנאדם עם היכולות הכי גבוהות בשכבה.
בעבר אמרו שלו יצא ממני כלום,
כיום אני נהג מירוצים,
וחלק רשמי מארגון המתנדבים של לתת.
אז כן.. קצת מעבר למאמין.
כיום אני נראה ממש טוב וכן רוצים אותי.
בעבר תמיד קראו לי אידיוט,
כיום אני הבנאדם עם היכולות הכי גבוהות בשכבה.
בעבר אמרו שלו יצא ממני כלום,
כיום אני נהג מירוצים,
וחלק רשמי מארגון המתנדבים של לתת.
אז כן.. קצת מעבר למאמין.
כן ללא כל צל של הספק, אבל לפעמים לוקח זמן, פשוט צריך להמשיך בחיים כרגיל
אני מאמין שכן!:)