11 תשובות
הגיע הזמן!
אולי די להציף כבר את האתר על חנין זועבי?
למי אכפת ממנה?
כל שניה אני מסתובבת באתר
רואה שאלה עם ''חנין זועבי''
אף אחד לא אוהב אותה
ולא אכפת לי גם מה יעשו לה
אז דיי כבר לשאול שאלות על חנין זועבי הזאת
למי אכפת ממנה?
כל שניה אני מסתובבת באתר
רואה שאלה עם ''חנין זועבי''
אף אחד לא אוהב אותה
ולא אכפת לי גם מה יעשו לה
אז דיי כבר לשאול שאלות על חנין זועבי הזאת
לא הבנתי למה כל יום שואלים פה אלף שאלות עליה. סתם בזבוז זמן. למי אכפת ממנה וממה שיעשו לה?
אנונימי גאה
שואל השאלה:
אם לא אכפת לך אז מה את נכנסת לשאלה? זכותי לשאול פה ולכתוב מה שבא לי
אם לא אכפת לך אז מה את נכנסת לשאלה? זכותי לשאול פה ולכתוב מה שבא לי
אנונימית
אבל השאלה היא למה חופרים עליה כל יום? זה שלדקסטר לא אכפת לא אומר שזה רע. גם לי לא אכפת ואני מגיב פה.
אנונימי גאה
מה את עושה לאנונימי מינוס?
רק כי לא אכפת לנו מחנין זועבי?
תמצאי חיים ואל תדפקי סתם מינוסים אוקיי?
רק כי לא אכפת לנו מחנין זועבי?
תמצאי חיים ואל תדפקי סתם מינוסים אוקיי?
אם לא אכפת לכם זה קצת עצוב, תהיו מודעים קצת למה שקורה מסביבכם ואל תהיו תקועים כל היום באייפון.
אנונימי
מה הקשר כל הזמן באייפון?
ואנחנו מודעים למצב שיש עכשיו
יש חטופים וחנין זועבי מצדיקה את החטיפה ובלה בלה בלה...
ואנחנו מודעים למצב שיש עכשיו
יש חטופים וחנין זועבי מצדיקה את החטיפה ובלה בלה בלה...
שואל השאלה:
יופי אז זכותי לכתוב את זה מה בדיוק הבעיה שלך? ואני יעשה כמה מינוסים שבא לי
יופי אז זכותי לכתוב את זה מה בדיוק הבעיה שלך? ואני יעשה כמה מינוסים שבא לי
אנונימית
איזה חסרת חיים דופקת מינוסים לכל אחד. שמעי, אנחנו לא אשמים שבא לך להוציא את העצבים שלך על אחרים אוקיי? תכעסי על חנין זועבי הזאת כמה שבא לך, אבל אותנו אל תערבי. יום טוב ביי.
אנונימי גאה
שואל השאלה:
גם לך מאמי
גם לך מאמי
אנונימית
באותו הנושא: