התחברות
הרשמה
היי אני מכור ללשאול שאלות ספאם או נעצים איך להיגמל? (רציני בבקשה תענו)
8 באוגוסט 2016, 23:02
התמכרויות
גמילה
סטיפס
ספאם
תשובה אחת
לחשוב על אנשים ששואלים שאלות באמת חשובות ולא מקבלים מענה בגלל השאלות האלה.
P
Polaris
באותו הנושא:
אני מכור לשירים ( זה לא צחוק ) איך אני יכול להיגמל?
אני היחידה ששמה לב שהפסיקו לשאול שאלות על נעצים בשביל לקבל נעצים?
וואי אני מכורה לסטיפס אני לא יכולה בלי סטיפס איך להיגמל?
גם אתם מאלה שנמאס להם משאלות עם נעצים, רושמים 'ספאם' ואז נועצים בגלל הרגל?
אני כל כך מכורה לשוקולד אני יכולה לאכול חבילה לבד בלי לשים לב, איך להיגמל מזה?
למה עושים נעצים בכלל? במיוחד על שאלות מטומטמת כאלו או שאלות ספאם? למה זה נועד בכלל?
מה יותר מעצבן שנועצים שאלות לא חושבות/שאלות על נעצים או ספאמים?
אני בדיאטה ואני מכורה לנוטלה אני מסוגלת לאכול צנצנת גדולה חחח מה לעשות איך להיגמל מזה?
אני מכורה לכוסמת, איך אני אמורה להיגמל מזה?
מהי סוגת הספאם האהובה עליכם בסטיפס? (נגיד ספאם נעצים, ספאם אבי ביטר, ספאם הביטלס, ספאם השואל השני ><, כאלה..)
אני מכורה לפסים כאלה אם סוכר ואני לא מצליחה להיגמל מה עושים?