5 תשובות
לא הכל טוב זה בסדר גמור תשלבי אבל גם ספורט בהצלחה!
את בדיאטה? אם כן, עד עכשיו זה די הרבה כי את תמשיכי לאכול עוד היום. אם את לא בידאטה זה בסדר גמור. תתפרעי ח ח ח ח
לא הרבה את יכולה לאכול ביום עד 2000
לא. אם כי יש משמעות לאיכות הקלורית. אם אכלת 1600 של קלוריות לא בריאות אז זה הרבה מהלא בריא.