5 תשובות
לא תשמיני מזה.
את תאכלי את אותן הקלוריות.
אם תאכלי את הארוחה ב5 בצהריים או ב9 בערב, זה לא משנה.
לרוב אם אוכלים אחרי 6 זה משמין לא זוכרת איפה ראיתי את זה ואני גם לא יודעת אם זה נכון
שואל השאלה:
אכלתי בשבע וחצי במגנום בר בנמל תל אביב
אנונימית
באותו הנושא: