5 תשובות
לא תשמיני מזה.
את תאכלי את אותן הקלוריות.
אם תאכלי את הארוחה ב5 בצהריים או ב9 בערב, זה לא משנה.
אם תאכלי את הארוחה ב5 בצהריים או ב9 בערב, זה לא משנה.
לרוב אם אוכלים אחרי 6 זה משמין לא זוכרת איפה ראיתי את זה ואני גם לא יודעת אם זה נכון
שואל השאלה:
אכלתי בשבע וחצי במגנום בר בנמל תל אביב
אכלתי בשבע וחצי במגנום בר בנמל תל אביב
אנונימית
באותו הנושא: