4 תשובות
כן בבוקר יש לך יותר אנרגיה וחושב לאכול משהו קטן לפני כדאי שאהיה לך כוח
כן. אבל לאכול משהו לפני. חצי בננה, חטיף אנרגיה (ללא תוספת סוכר) וכדומה.
בהצלחה!
שואל השאלה:
אז עדיף להתאמן בבוקר את אומרת?
אנונימית
זה משנה קצת.
אם את מתאמנת ישר שאת קמה זה מזרז את פעילות מערכת העיכול.
אבל בתכלס זה לא משנה, העיקר שאת מתאמנת! והכי חשוב להתאמן כל יום אם אפשר :)
באותו הנושא: