4 תשובות
חח לא, תאכלי מה שבא לך.
שואל השאלה:
זה טעים לי.
גם פחמימות, גם שומן וגם חלבון. אה וגם מלפפון בצד.
אנונימית
ביחד? אם כן.. זה סתם לא נשמע טעים
אבל תאכלי מה שאת אוהבת
כל אחד והטעם שלו