4 תשובות
חח לא, תאכלי מה שבא לך.
זה דוחה
שואל השאלה:
זה טעים לי.
גם פחמימות, גם שומן וגם חלבון. אה וגם מלפפון בצד.
זה טעים לי.
גם פחמימות, גם שומן וגם חלבון. אה וגם מלפפון בצד.
אנונימית
ביחד? אם כן.. זה סתם לא נשמע טעים
אבל תאכלי מה שאת אוהבת
כל אחד והטעם שלו
אבל תאכלי מה שאת אוהבת
כל אחד והטעם שלו
באותו הנושא: