3 תשובות
כי זה יום העצמאות, כלומר עושים זאת משום שהערב צריך להיות מנוצנץ, שכולם יבלטו ויהיה כיף.
כי זה יפה כזה.. וחוץ מזה זה מושך את הילדים הקטנים וגורם להרבה אנשים לבוא..
כי זה כיף, וזה יום כזה שמשחקים וקונים את כל הדברים המנצנצים
פשוט יום הנאה והניצנוץ מוסיף אתזה.. את היום הכיף
פשוט יום הנאה והניצנוץ מוסיף אתזה.. את היום הכיף
באותו הנושא: