7 תשובות
את יכולה להיות יהודיה ולהאמין באלוהים של היהדות אבל לא להאמין לכל מה שכתוב בתנ"ך. זה בסדר ולגיטימי כי באמת יש שם סיפורים הזויים..
ילדה נחמדה שלא בטוחה בעצמה.
לא נראלי שזה סותר...
3>
לא נראלי שזה סותר...
3>
זה הגיוני לא להאמין לכל הסיפורים בתנ"ך.
את יכולה להיות אדם מאמין גם אם חלק מהסיפורים נשמעים לך מופרכים ולא נכונים.
את יכולה להיות אדם מאמין גם אם חלק מהסיפורים נשמעים לך מופרכים ולא נכונים.
היו הרבה אנשים שהשתייכו או לא השתייכו לדת מסויימת והאמינו באל אף על פי שלא האמינו בכתבים היהודיים.
אני מניח שזה הופך אותך לחלק מהאנשים האלה.
אני מניח שזה הופך אותך לחלק מהאנשים האלה.
גם אני ככה
שואל השאלה:
^שמחה לשמוע שאני לא היחידה כזאת
^שמחה לשמוע שאני לא היחידה כזאת
אנונימית
את לא חייבת להאמין לסיפורים בתנך, זה בסך הכל ספר שבא להסביר איך קורים דברים. את לא באמת יודעת מי או מה כתב אותו.
אלוהים זה מושג מאוד כללי, את יכולה להאמין בכל אל שבא לך ולתת לו פרשנות משלך.
הפרשנות שלי למשל היא שאלוהי ישראל זה חרטא ומה שכתוב בתנך לא בהכרח קרה במציאות אבל מה שכן אלוהים בשבילי זה מי שגרם להווצרות של הנקודה הקוסמית שגרמה למפץ הגדול. וזהו. עשה את העבודה שלו והלך.
אלוהים זה מושג מאוד כללי, את יכולה להאמין בכל אל שבא לך ולתת לו פרשנות משלך.
הפרשנות שלי למשל היא שאלוהי ישראל זה חרטא ומה שכתוב בתנך לא בהכרח קרה במציאות אבל מה שכן אלוהים בשבילי זה מי שגרם להווצרות של הנקודה הקוסמית שגרמה למפץ הגדול. וזהו. עשה את העבודה שלו והלך.
באותו הנושא: