התחברות
הרשמה
מה משמעות המשפט -מי שמדבר בשפה גבוהה מסתכן בלהיות אאוט, חשוד ללא חנינה ביורמיות ובחנינות
24 באפריל 2012, 17:36
מה זה
מושגים
עברית
משפט
בני נוער
פתגמים
מחשבים
תשובה אחת
זה אומר שמי שמדבר בשפה גבוהה כלומר במילים לועזיות ומילים שלא כולם מבינים לקח סיכון שאנשים לא יתחברו אליו ותמיד יחשדו\יחשבו שהוא חנון
N
No love ><
באותו הנושא:
למה יש אנשים שמדברים בשפה גבוהה?
נכון שבנות לא אוהבות בנים שמדברים בשפה גבוהה מידי?
יש לכם קללות בשפה גבוהה או מהתנ"ך לתת לי?
למה חשוב לדבר בשפה גבוהה?
איך לדבר בשפה גבוהה?
איך לכתוב "אני רוצה אותך" בשפה גבוהה יותר?
איך אומרים 'נשימתי נעצרה' בשפה גבוהה?
שפה גבוהה - איך אומרים מה? בשפה גבוהה?
איך לכתוב "אני" בשפה גבוהה יותר?
איך אומרים "מתי שתרצה" בשפה גבוהה?
איך אפשר להגיד פלוץ בשפה גבוהה?