4 תשובות
זה בסדר, אל יעשו כלוןם, קורה
מותר עד 15 נקודות הפרש
אין מה לעשות.
וואו כל הכבוד!
אין מה לעשות כל כך, אי אפשר לערער בהפרש קטן..
אם זה ממש חשוב לך אולי תיגש למועד ב' ותנסה להוציא 99-100 ואז יהיה הפרש של 15 נק' ואולי יתנו לך לערער על המגן אבל תברר קודם מה הסיכוי שיתנו לך (תשאל את המורה שלך) ואם כבר קיבלת 95 קצת חבל להתאמץ עוד פעם
בכל מקרה יש לך בינתיים בסופי 89-90 שזה ממש מעולה!
אין מה לעשות כל כך, אי אפשר לערער בהפרש קטן..
אם זה ממש חשוב לך אולי תיגש למועד ב' ותנסה להוציא 99-100 ואז יהיה הפרש של 15 נק' ואולי יתנו לך לערער על המגן אבל תברר קודם מה הסיכוי שיתנו לך (תשאל את המורה שלך) ואם כבר קיבלת 95 קצת חבל להתאמץ עוד פעם
בכל מקרה יש לך בינתיים בסופי 89-90 שזה ממש מעולה!
באותו הנושא: