2 תשובות
זאת מכיוון שמבחינת הפרשת הורמוני גדילה שיא הפעילות הוא לקראת הבוקר והיקיצה. במשך היום הרמה חוזרת לנורמלי הממוצע והגוף חוזר למימדיו הרגילים
זה בגלל שכשישנים החוליות בגב מתרחקות קצת אחת מהשנייה ולכן יותר גבוהים. ופזוט במהלך היום הן נצמדות יותר אז מתנמכים.
אניי