7 תשובות
"תודה, אני יודע (: "
"גם לך לא חסר"
תגיד להם דיי תמשיכו
"תודה "
"אני יודע! d:"
אל תצא מתנשא כי יש בנות שאוהבות את זה ויש שלא.
תענה "תודה", אתה יכול לענות "גם את", ותכלס תענה מה שאתה רוצה תלוי במי שאומרת לך את זה ואיך היא נראית לך:)
הכל בעיניי המחמיאה חח
תיראה אם היא חמודה תגייד תודה גם אתת (:
או תודה נשמה משהו כזה...
ואם היא תראה לך כמו מכה תגיד תודה בלי כלום חח
תחייך
המ... חשבת על תודה? חח וגם אם זאת מישהי שנראית לא הכי טוב אתה עדיין יכול להגיד לה גם את או משהו כל אחד שמח לקבל מחמאה:p