8 תשובות
להסתכל על עצמך במראה ולהגיד אני חתיך אני אוהב את איך שאני נראה;)
תתמודד עם זה שאתה חתיך לא אומרים לך סתם..
להתחיל לאהוב את עצמך..
לא אומרים לך את זה סתם כנראה..
לא אומרים לך את זה סתם כנראה..
להשלים עם זה שככה אתה נראה, אין סיבה שישקרו לך, תגיד תודה ותחייך (:
כלום.. זה המראה שלך וצריך לקבל את זה.
אין לך מה לעשות בנידון
תחשוב מה שאתה רוצה
תחשוב מה שאתה רוצה
אם אומרים לך את זה, כנראה שאתה זה.. תקשיב להם.. יכול להיות שזה סתם חוסר ביטחון מהצד שלך.. תתגבר עליו.. כולם ואמרים שאתה חתיך, תאמין לזה, כי כנראה שזה נכון!
תקשיב למה שכולם מסביב אומרים.. זה לא סתם
לכל מקום שאני הולכת אומרים לי שאני יפה פעם הייתי מתנגדת לזה והיות השלמתי עם זה
לכל מקום שאני הולכת אומרים לי שאני יפה פעם הייתי מתנגדת לזה והיות השלמתי עם זה
באותו הנושא: