10 תשובות
בטח שלהגיד להם.. תגיד להם כל מה שאתה מרגיש
אולי הם דואגים לך, פשוט לא יודעים איך לבטא את זה ולא מבינים שככה זה לא עובד.
כמה אתה שוקל, מה הגובה שלך?
כמה אתה שוקל, מה הגובה שלך?
זה ממש הבעיה שלי.. וכל מה שאני עושה לא עוזר, אבל אולי לך זה כן יעזור
ברגע שהם אומרים לך את זה פשוט תתחיל לצרוח ותלך לחדר שלך ותיסגר שם ואז הם יבואו אליך וישאלו מה קרה ואז תשפוך להם את הכל ואולי הם יבינו.. שלי הבינו אבל אחרי כמה ימים שוב ממשיכים><
ברגע שהם אומרים לך את זה פשוט תתחיל לצרוח ותלך לחדר שלך ותיסגר שם ואז הם יבואו אליך וישאלו מה קרה ואז תשפוך להם את הכל ואולי הם יבינו.. שלי הבינו אבל אחרי כמה ימים שוב ממשיכים><
שואל השאלה:
הגובה שלי בערך מטר ושישים ושמונה ואני שוקל בסביבות החמישים ושמונה
אני יודע שזה נשמע קצת אבל רואים את זה אחרת
ועשיתי את ההסתגרות בחדר מלא פעמיים פשוט לא אכפת להם
הגובה שלי בערך מטר ושישים ושמונה ואני שוקל בסביבות החמישים ושמונה
אני יודע שזה נשמע קצת אבל רואים את זה אחרת
ועשיתי את ההסתגרות בחדר מלא פעמיים פשוט לא אכפת להם
אנונימי
אתה בסדר...
אל תדבר איתם איזו תקופה והם יבינו.
אל תדבר איתם איזו תקופה והם יבינו.
הלוואי שהייתי שוקלת ככה, לא הייתי מתלוננת בחיים..
שואל השאלה:
ניסיתי את הלא דיבור
ואני שמח איך שאני שוקל וכולם אומרים לי שזה בסדר איך שאני שוקל פשוט ההורים שלי לא מבינים את זה
ניסיתי את הלא דיבור
ואני שמח איך שאני שוקל וכולם אומרים לי שזה בסדר איך שאני שוקל פשוט ההורים שלי לא מבינים את זה
אנונימי
אני פעם הייתי נפגעת כשהיו אומרים עלי כל מיני דברים גם אם הם בצחוק, ואז למדתי שיטה לא להיפגע יותר...
אתה טיפה מלא ואנשים קוראים לך שמן? בסדר זכותם, אתה לא שיא הרזון זאת סך הכל עובדה שאנשים אומרים לך בפנים.
אתה גבוה וקוראים לך טאוויל? נכון, אתה הרבה מעל הגובה הממוצע זאת עובדה שאתה גבוה אין פה ממה להיעלב.
זאת שיטה שצריכים להיות בה די הרבה אדישים,
אם זה עדיין מציק לך הייתי מציעה לך להעיר הערה להוריך שזה לא במקום הדיבורים שלהם וזה פוגע בך.
אל תתן לאף אחד לגרום לך להוריד את החיוך מהפנים! בהצלחה!
אתה טיפה מלא ואנשים קוראים לך שמן? בסדר זכותם, אתה לא שיא הרזון זאת סך הכל עובדה שאנשים אומרים לך בפנים.
אתה גבוה וקוראים לך טאוויל? נכון, אתה הרבה מעל הגובה הממוצע זאת עובדה שאתה גבוה אין פה ממה להיעלב.
זאת שיטה שצריכים להיות בה די הרבה אדישים,
אם זה עדיין מציק לך הייתי מציעה לך להעיר הערה להוריך שזה לא במקום הדיבורים שלהם וזה פוגע בך.
אל תתן לאף אחד לגרום לך להוריד את החיוך מהפנים! בהצלחה!
שואל השאלה:
אני רוצה אבל כל פעם שאני בא להגיד להם פשוט לא יוצאות לי מהפה
אני רוצה אבל כל פעם שאני בא להגיד להם פשוט לא יוצאות לי מהפה
אנונימי
וואי רציני? תגיד להם שזה מעליב!