6 תשובות
אצלי בבית ספר היה אפשר לשנות עד כיתה י'
כל עוד לא התחלת ללמוד את המגמה- תשנה עכשיו.
אצלנו בתחילת י היו כאלה ששינו מגמה..
אנונימית
שואל השאלה:
למי צריך לפנות?
למי צריך לפנות?
אנונימי
להנהלה, למזכירות
אפשר בעיקרון גם לשנות בי"ב אבל תלוי אם אתה יכול חודשיים שלמים אחר כך לחרוש בבית להשלים את החומר -_- אבל בעיקרון רוב מי שאל מרוצה מהמגמה עובר באמצע י' ומסכימים לזה. הייתה ילדה בכיתה שלי שעברה לגאוגרפיה באמצע י"א.. אבל זה לא דוגמה כי גאוגרפיה זה נחשב קל.
אנונימי
באותו הנושא: