6 תשובות
אצלי בבית ספר היה אפשר לשנות עד כיתה י'
כל עוד לא התחלת ללמוד את המגמה- תשנה עכשיו.
אצלנו בתחילת י היו כאלה ששינו מגמה..
אנונימית
שואל השאלה:
למי צריך לפנות?
אנונימי
להנהלה, למזכירות
אפשר בעיקרון גם לשנות בי"ב אבל תלוי אם אתה יכול חודשיים שלמים אחר כך לחרוש בבית להשלים את החומר -_- אבל בעיקרון רוב מי שאל מרוצה מהמגמה עובר באמצע י' ומסכימים לזה. הייתה ילדה בכיתה שלי שעברה לגאוגרפיה באמצע י"א.. אבל זה לא דוגמה כי גאוגרפיה זה נחשב קל.
אנונימי