7 תשובות
היא גם אכלה בהתחלה סוכריות של עוגה שכתוב עליהן בעברית, כנראה היא מישראל או משהו?
מוזר0_0
חח באמת מוזר
אנונימית
היא יהודיה כנראה היא ביקרה פה בארץ ושמרה את הבקבוק
למה שמישהי תשמור בקבוק מים מישראל?xd
חח כנראה היא יהודייה והיא הייתה בישראל!
היא לא יהודיה אבל חבר שלה כן והם היו בישראל
באותו הנושא: