53 תשובות
לא לומדת: )
יום חופש לפני בגרות
21:00!
אשכרה 13 שעות בבית ספר o_o

טוב אבל זה חזרות למשהו חשוב שיש לנו (:
15:00. o_o
מה חטאתי?!
12:55 ואני מתחילה ב9:15 - כל היום זה תגבורים לקראת הבגרות מחר.
עד 16:00 כל יום
חוץ משלישי שאז זה 14:20
אבל זה חצי שעה נסיעה הביתה אז סיוט ^_^
13:25
אני רואה פה את השעות ואני בשוק
האמת שגם לא ישנתי כל הלילה אז בכלל אני מרגישה על הפנים
אוף איזה סיוט
בהצלחה לכולם 3>
15:30
15:00.
15:15 ):
אני מגיעה הביתה רק ב16:15
אנונימית
עד 13:30 שזה יוצא בחישוב מהיר 6 שעעת יותר מידי
מ08:20 עד 15:35, ועוד משאירים אותי פאקינג שעה.
ואני גרה 40 דק מהבית.
15:10
עד 13:30
עד 10:15 כי יש מחר בגרות. בוקר טוב (-;
16:30 *אהה* בכי )':
16:40
אנונימית
5
מגיעה לבית ב7
אנונימית
מקווה שאני לא אלך אבל אם כן עד 16:00 או 15:00 בערך
16:00, מה עשיתי רעע
13:00 d:
לא לומדת, סיימתי ללמוד אני בי"ב אבל אנחנו הולכים רק לבגרויות, בכללי גם אם הייתי לומדת לא הייתי לומדת היום יום חופש לפני בגרות.
16:40 (בכי)
מתכנן איך לבשר לאמא שלי שאני לא הולך חה חה ;)
בכללי יש לי חופש היום כי מחר בגרות במתמטיקה אבל המורים למתמטיקה נמצאים היום בבית ספר עד19:30 למי שצריך עזרה לפני הבגרות מחר אז כנראה אני ילך מתישהו במשך היום
אנונימית
4 שעות
אבל יש לי מועד ב'
5 שעות
עד 4, אבל אני הולכת הביתה ב1.
לא לומדת יש טיול:)
אנונימית
לא לומד
יום חופש לפני בגרות
והייתה לי לפני שעה בגרות אז..
12:30 אני הולכת להיכשל בבגרות מחר: (
13:35
מתחילה באחד וחצי מסיימת בארבע ^^
15:00
אנונימית
לא לומדת כי מחר בגרות אמא
לא לומדת, יש לי חופשת בגרות 0:
11 אמורים אבל אני עדיין בבית, לפי זמן האוטובוס באינטרעא אמור לבוא בערך עוד 10 דקרות אז צריכה לצאת 5 דקות לפני
יש לי בגרות מחר אז חופש. אבל בכללי הייתי אמורה ללמוד היום עד14:25
לא לומדת, בגרות מחר: (
בכללי, כל יום אני מסיימת ב13:30 ורק בשישי ב11:50. היום לא הלכתי.
שואל השאלה:
בהצלחה לכל מי שיש מחר בגרות מאמינה בכם <3
אנונימית