4 תשובות
בדרך כלל הקונה אבל הכי טוב להתחלק חצי חצי כדי למנוע אי נעימויות
אני הייתי נוסע איתו כדי לעביר את אוטו עברת בעלות
ליאל
רק הקונה!
יובל
אני חושבת שזה שקונה.. אבל אם לא נעים לך אז תעשו חצי חצי.. (?)..
אנונימי
באותו הנושא: