8 תשובות
כל הזמן אינסוף
כשיוצא לי אז אני אוכלת
ואיזה 2 משולשים
ואיזה 2 משולשים
קצת, פעם בחצי שנה בערך.. 2-3 משולשים.
אין זמן מוגדר שאני אוכל בו פיצה, אני לא מת על המאכל הזה. אבל אם כבר הזמנתי פיצה אז אני אוכל מגש וחצי ללא בעיה לבד.
פעם בחודש, אני חושבת.. אני לא בודקת.
ואם אני אוכלת זה בין 2-4 משולשים, תלוי במידת הרעב.
ואם אני אוכלת זה בין 2-4 משולשים, תלוי במידת הרעב.
פעם בחודשיים אולי, בערך 3 משולשים
2-3.5 תלוי במידת הרעב שלי
ובאיכות הפיצה
ובאיכות הפיצה
אני לוקחת את הפיצה וחותכת. אותה ל6 חלקים במקום 8 אם אני לא כל כך רעבה
חח חח סתם
אני כמעט לא אוכלת פיצה.
חח חח סתם
אני כמעט לא אוכלת פיצה.
באותו הנושא: