2 תשובות
ככה זה גם לחבר שלי נראה לי שזה הגיוני
הגיוני מאוד, זה, יעבור לך הפה צריך להתרגל.
יצא לך לירוק קצת על אנשים חח אבל בקטנה.
יצא לך לירוק קצת על אנשים חח אבל בקטנה.
באותו הנושא: