4 תשובות
כשזה דחוף (בלי לחץ, אבל כדאי לבדוק) את יכולה לגשת למיון נשים ואחכ לקבל החזר מהקופה. לא הייתי מחכה שבוע לבדיקת רופא כשאת סובלת.
שואל השאלה:
אין לי כאבים כרגע אתמול בלילה למשל לא היו?
למה עם הרגשתי כאבים לפני יומיים
זה יכול להתחיל פתיחה??? או כדומה
אנונימי
כשיהיו לך צירים אפקטיביים לפתיחה את ממש לא תוכלי לפספס את זה!
אם הבעיה מאוד מפריעה לך ואת חוששת לכי להבדק אצל רופא נשים או במיון נשים, כדאי לך לברר עם הקופה אם תיהי זכאית להחזר בגלל שאם לא מדובר בהרבה כסף.
את גם יכולה להתקשר למיון נשים ולשאול אותם מה כדאי לך לעשות בנושא.
בהחלט תרגישי התחלה של לידה או צירים. את מרגישה את תזוזות העובר, נכון? כנראה שהכל בסדר. את יכולה גם להרים טלפון לאחות בקופה (כוכבית 3555 במכבי) ולהתייעץ איתם.