5 תשובות
אני תאמת מרגישה את זה בצד של הלב ואני לא יודעת למה..
או שהחזה שלי גדל (וזה לא הכי הגיוני)
וגם אמרו לי שזה יכול להיות בגלל לחץ (כי גם נולדה לי אחיינית וגם בגלל המתכונות ובגרויות)
אבל לא יודעת...
או שהחזה שלי גדל (וזה לא הכי הגיוני)
וגם אמרו לי שזה יכול להיות בגלל לחץ (כי גם נולדה לי אחיינית וגם בגלל המתכונות ובגרויות)
אבל לא יודעת...
שואל השאלה:
את מרגישה את זה כמה פעמים? או מה?
את מרגישה את זה כמה פעמים? או מה?
אנונימית
כמה פעמים ביום
אצלי ליד הבלב שאני יושבת בעיקר אבל עכשיו אפסיק בטח כי אני פעילה יותר פיזית אין לי מושג אמת
שואל השאלה:
יש מצב ששריר נתפס אז מרגישים דקירות?
יש מצב ששריר נתפס אז מרגישים דקירות?
אנונימית
באותו הנושא: