5 תשובות
לי, זה נובע מלחץ ומעצבים תירגעי ותשתי מים וזה יעבור
אנונימית
אל תלחצי, תרגעי ואם לא עובר תלכי לרופא.
לי,
עשיתי בדיקת מאמץ ואמרו לי שזה כלום.. ובטח סתם מלחץ
זה קורה לי לפעמים, זה יכול להיות גם סתם שריר שנתפס, אם את מרגישה את זה לעיתים קרובות תבדקי את זה, בכל מקרה אין סיבה להילחץ.
קרה לי כמה פעמים, ולא היה לי שום דבר
אם זה ממשיך יותר מידי אולי כדאי שתלכי לרופא.
באותו הנושא: