12 תשובות
זה מצויין
נכון
מעוולהה, אני קיבלתי 85
זה ציון ממש טוב d:
מעולה
זה מעולה חח
ברור!
כל הכבוד, באמת
לא, זה ציון זוועה ולא תקבלי תעודת בגרות ככה בחיים
נו באמת
בואו ננחש.
רילי? ברור שהציון מעולה.
סבבה כזה...
אני קיבלתי 98
אנונימי