התחברות הרשמה

איך אתם מגדירים מישהי אדישה?

19 במרץ 2016, 17:44
מיליםאדישות    
3 תשובות
אדישה כזאת חח
F
Fetching
שלא איכפת לה מכלום, מכולם, נגיד אם מישהו נפל אז היא פשוט תמשיך ללכת.
אדישה = לא איכפת לה.
ו
ויקיפדיה זו לא מילה גסה
מישהי שלא מראה עניין בסיבביה
1
17oh
באותו הנושא:
בנים, איך הייתם מגדירים מישהי "מכוערת"?
מה אתם מגדירים כאדם אדיש?
מה זה אדישות? מישהי אדישה/מישהו אדיש
איך אתם מגדירים פרחה? כאילו שאומרים לכם תתארו לי מישהי פרחה, מבחינת אופי, מראה, סגנון דיבור וכל זה, מה תגידו?
איך להיות אדישה, קרה, שמה ז*ין על העולם, לא אכפת לה מכלום, נועזת?
יש פה גברים אדישים? אבל ממש אדישים?
הייתם מגדירים אותי כנואשת? אם לא איך הייתי מגדירים מישהי נואשת
הייתם יוצאים עם מישהי אדישה?
כולם אומרים לי שאני אדיש, מה זה אדיש?
אומרים שאני אדישה, מה זה אומר?
מה ההפך מאדישות? או מאדיש?