8 תשובות
שואל השאלה:
כן בערך ולעשות ספורט
אנונימית
מה הגובה שלך וכמה את שוקלת אולי את בכלל לא צריכה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי מבנה גוף ממש לא יפה. זה בעיקר בשביל לחטב.
גיל 13 משקל 50 גובה 1.60
אנונימית
את בול במשקל שאת צריכה להיות אם את רוצה לחטב תעשי הליכה וריצה לא נראלי שאת צריכה יותר מזה
אנונימית
את לא צריכה להרזות. תשמרי.
את יכולה לרקוד או לעשות הליכה..
אנונימית
את מתכוונת ללאכול בריא?
אנונימית
שואל השאלה:
לא דיאטה, פשוט לא לאכול הרבה מתוקים.
אנונימית
בת כמה את? לא עושים דיאטות בגיל ההתבגרות זה הורס את הגדילה ואת הסיכוי שלך להיות אמא אני לא צוחקת
אנונימית