התחברות
הרשמה
יואוו אני רעבה בטירוף, אבל לא בא לי לאכול כלום אין לי מושג מה לאכול אני מתה מרעב וכלום לא טעים לי רציני אני שואלת מה לעשות?
7 באפריל 2012, 18:47
מטבח
תזונה
מתכונים
רעב
תשובה אחת
עזבי זה סתם תקופה כזאת תתאמצי לאכול תכיני לעצמך חביתה או כריך גבינה משהו קליל כזה שייפתח לך את הטאבון
-
-פלאפי-
באותו הנושא:
מה אני יכולה לאכול שהוא רך ומשביע? עשיתי אתמול גשר וממש כואב לי ואני רעבה בטירוף...
אין לי מה לאכול אני רעבה אבל אין לי לאמא שלי כסף לאכול הכל רק צ'קים והכל ניגמר אני ממש רעבה עכשיו מה אני יכולה לעשות?
לא אכלתי עד עכשיו כלום ואני גם לא כזה רעבה, לאכול משהו או לחכות לרעב?
אני רעבה, אני מפשירה פיתה, מה אפשר לאכול איתה?
אני חולה עם חום גבוה (38-39 מעלות) ולא אכלתי כלום מהבוקר ואני נורא רעבה אבל רוב הדברים עושים לי בחילה, מה אני יכולה לאכול שלא תכאב לי הבטן?
אני כל כך רעבה אבל לא יכולה לאכול אני בדיאטה אני ממש מרגישה שמנה אוף מה אפשר לאכול עכשיו שבריא אם אין אני לא אוכל כלום..
היי, כולם אני ממש רעבה, למישהו יש משהו טעים להמליץ לי לאכול?
אכלתי היום פחות מ80 קלוריות ואני לא רעבה לאכול עכשון או שעדיף לאכול בבוקר?
אני רעבה ואני לא מוצאת כלום לאכול (לא בא לי כלום). אני נחשבת אנורקסית אם אני לא אוכל כלום?
אני מסיימת אימונים בשעה כזו (23:00) ואני לא רעבה אבל חייב לאכול מה לאכול?
יואו אני רעבה ברמות למישהו יש רעיון לתת לי לאכול