12 תשובות
כי ילדים יכולים להיות מאוד מעצבנים
כי הן עצבניות/אין להן סבלנות זהו בערך.
זה לא מוצדק, אבל זו פחות או יותר הסיבה.
אולי אין להן סבלנות (?)
יש ילדים מאוד מפונקים שלא מבינים אם מדברים איתם בנועם.. יש לי אחות כזאת.
כי הן חסרות סבלנות
מפריעים, לא מקשיבים, עושים שטויות, עושים דברים מסוכנים.. לא חסרות סיבות. אבל עצם העובדה שהן גננות זה אומר שהן צריכות להתעלות על עצמן ולרסן את העצבים שלהם.
לפעמים הן צועקות בלי הצדקה ולפעמים עם הצדקה, ילדים לא מבינים כשמדברים איתם בנועם.
אני מתנדבת בגן ילדים במסגרת מחויבות אישית מכיתה י' (עכשיו אני יא') ופעם ביקשתי מילד משהו והוא צחק לי בפרצוף וכשהרמתי עליו את הקול הוא ישר עשה, ככה צריך לחנך אותם אבל לא צריך להגזים ולצרוח ממש חזק וכל שנייה, פשוט יש גננות שנמאס להן כבר מהם או שבטבע שלהן הן לא חובבות ילדים ועצבניות כל הזמן.
חפרתי קיצר ^^
אנונימית
הן חסרות סבלנות.
כי זה קשה לעבוד עם ילדים.
ולפעמים וואלה הן מאבדות סבלנות ובלי כוונה הן מאבדות את זה וצועקות עליהם
מה הקטע של המינוס בתגובה שלי -_-
אני מתנדבת בגן ילדים, אני יודעת איך זה עובד שם לעומתכם
אנונימית
כדי לחנך אותם?
חש כאלה שעוזר לצעוק עליהם כדי שיתנהגו בהתאם ולא יעשו משהו רע.
לעומת זאת, מספיק אתה מדבר נחמד לילדים ובאהבה, הם מקשיבים לך. כמובן לא כל הזמן, אבל רוב הזמן כן. למה? כי הם סומכים עליך.
עבדתי בגנון במשך השבועיים הכי ארוכים שלי. בימים הראשונים לא ידעתי איך להתנהג אליהם, אז הייתי מה שאני: נחמדה ועדינה. יש כאלה שהתנהגו אליי כך בהתאם ויש כאלה שלא. הם נורא אהבו אותי בגלל זה
באותו הנושא: