9 תשובות
כעיקרון הן המנהלות חשבונות של הכל. שיש לך תשלומים שאת נותנת להן הן מעבירות הכל לתיקיות ודואגות שהכסף ילך לאן שהוא צריך. כמו כל טופס בעצם שמגיע אליהם. וכן הן מביאות פלסטר.. יש בתי ספר שאין להם אחות אז הם נותנים למזכירה את רוב הדברים הבסיסיים האלה
לשנות את המערכת בבוקר.
טלפונים להורים/מורים.
טלפונים להורים/מורים.
חח התגובה "להביא פלסטר" הרגה אותי
בעיקרון הן עונות לטלפונים ועושות מה שאחראיים מבקשים מהם
בעיקרון הן עונות לטלפונים ועושות מה שאחראיים מבקשים מהם
אצלנו יש גיזברית, אז גם העניין של הכסף יורד מהמזכירות
חוצמזה הן לא עושות הרבה
חוצמזה הן לא עושות הרבה
עונות לטלפונים, אצלנו היא גם האחראית לרב קו.
לענות על טלפונים
להודיע להורים שאת חולה
להודיע להורים שאת חולה
לענות על טלפונים
להודיע להורים שאת חולה
להושיע הודעות ברמקול הזה
להודיע להורים שאת חולה
להושיע הודעות ברמקול הזה
להביא פלסטר.
אנונימית
יושבות ומשחקות אותה עסוקות אבל בעצם שהן לבד הן משחקות במחשב
אנונימית
באותו הנושא: