7 תשובות
אני מהבנות שלא מזיעות חחח זה טבעי קשה מאוד לגרום לי להזיע..
איזה עפה
זאת שאמרה שהיא לא מזיעה- זה לא הגיוני, כל בן אדם מזיע, אבל כל אחד בכמות שונה מהשני
גנים טובים כנראה...
איי דונט נו o_o
תשאלי אותם..
לדעתי חלקן שמות ג'לים בשיער בשביל שהפן יחזיק מעמד לזמן רב יותר.
לגבי אי הזעה, אני לא בטוחה.
לגבי אי הזעה, אני לא בטוחה.
באותו הנושא: