2 תשובות
את לא יכולה פשוט לעשות דברים כדי להיות בדיכאון! את בכלל יודעת מה זה דיכאון? דיכאון זו מחלה. זו מחלת נפש קשה. למה שתרצי להיות חולה? זה ממש כמו שתבואי ותגידי שאת רוצה לחלות בסרטן! ותאמיני לי, מאף אחד מהם לא קל להבריא.
אי אפשר ממש לגרום לעצמך להיות בדיכאון
באותו הנושא: