6 תשובות
בשר לא מסרטן.
אמא הכינה פסטה עם רוטב עגבניות, אני מניחה שזה מה שאני אוכל אם אני לא אקנה משהו אחריי בית ספר.
אני אישית לא אוכלת בשר ולא אוכל יקרות ופירות (אני לא אוכלת בשר כי אני לא אוהבת, לא בגלל שזה מסרטן) אני אוכלת עוף ופסטה או חביתה...
כנראה שאני יאכל אורז עם שניצל או משהו.
מרק עם קוסקוס וירקות, נראה לי.
לא, רק בשר מעובד, אני חושבת.
ירקות מוקפצים בדרך כלל ושניצל תירס או משהו בסיגנון
ואני לא מרבה באכילת עוף או בשר כי אני לא ממש אוהבת...
יבוא יום וכולם יבינו שהכל מסרטן
ואם כבר מסרטן, לפחות שנהנה מהזמן שלנו בחיים.
לי זה לא כל כך משנה, גם ככה במוקדם או במאוחר אני אקבל מחלה סופנית (גנים) אז עדיף לי לנצל את ההנאה שלי על דברים טעימים.
לשאלתך- מנת בשר, פחמימות וירקות.