16 תשובות
שאני ארצח את כולם עם יתד
איזה חמודה.. החלום שלי זה להיות מפורסמת:-)
כנ"ל^^
וגם לעבור לארצות הברית
וגם לעבור לארצות הברית
למצוא מישהי לא מדוכאת ובלי בעיות ולהכניס אותה לזה
שואל השאלה:
who_am_i
למה אתה לא שמח?:/
who_am_i
למה אתה לא שמח?:/
אנונימית
החלום שלי הוא שמיי שאני אוהבת (ואני די חושבת שגם הוא מחבב אותי) יתאהב בי חזרהה
שואל השאלה:
the threat is real
למה שתרצה לעשות את זה?_.
the threat is real
למה שתרצה לעשות את זה?_.
אנונימית
כרגע, להצליח להשתנות מתישהו
בעתיד לעבוד במה שאני רוצה, להתחתן...
בעתיד לעבוד במה שאני רוצה, להתחתן...
אומץ, לשאול אותם מה עשיתי שהם וויתרו עלי, אומץ לפגוש אותם וכאלו.
איזה חלומות גרועים...
החלום שלי?
שרוב הבנים יפסיקו להיות בוגדים (לא מכלילה את כולם)..
שרוב הבנים יפסיקו להיות בוגדים (לא מכלילה את כולם)..
לצאת מהדיכאון שלי?
להיות מאושרת.
אהבתי את החלום שלך (:
אהבתי את החלום שלך (:
למצוא מישהי בודדה ופגועה שנמצאת במצבי ומבינה איך אני מרגיש, שיודעת מה היא בדידות אמיתית ארוכה ומתמשכת של שנים שפשוט מונעת ממך לרצות לקום בבוקר ופשוט להתיידד איתה, להתחבר איתה, להתאהב בה ושהיא תתאהב בי, שנהיה תלויים אחד בשנייה, והאושר של האחד בשנייה, כך שבסוף נצא מזה - רק הודות לנו.
אנונימי
שאמצא אהבה.
אני כה בודדה, ואני מותשת מכל השנים הללו של הכאב המתמשך.
נמאס לי מלקום כל בוקר בכאב פיזי ונפשי, נמאס לי להיות תלויה באוזניות בבית הספר, נמאס לי להיאבק בחיים.
מאז שיברון הלב האחרון שלי, לפני 10 חודשים, אני לא יכולה לתפקד כראוי, ואני מחכה בקוצר רוח לבן אדם שיגרום לי לחיות.
אבל אני סתם תולה את האושר שלי באנשים ודברים, כמו תמיד.
אני כה בודדה, ואני מותשת מכל השנים הללו של הכאב המתמשך.
נמאס לי מלקום כל בוקר בכאב פיזי ונפשי, נמאס לי להיות תלויה באוזניות בבית הספר, נמאס לי להיאבק בחיים.
מאז שיברון הלב האחרון שלי, לפני 10 חודשים, אני לא יכולה לתפקד כראוי, ואני מחכה בקוצר רוח לבן אדם שיגרום לי לחיות.
אבל אני סתם תולה את האושר שלי באנשים ודברים, כמו תמיד.
אנונימית
^גם אני, מוזמנת לפרטי.
החלום שלי הוא למות בלי כאבים, פשוט להיעלם מהעולם.
החלום שלי הוא למות בלי כאבים, פשוט להיעלם מהעולם.
באותו הנושא: