4 תשובות
הכי גרוע זה להתבאס בגלל שמישהו לא התאים!
קחי זאת כמשהו שאפשר ללמוד ממנו על עצמך ולכוון את עצמך למשהו שכן תאהבי.
אל תתייאשי לעולם. תבואי רק בגישה חיובית.
קחי זאת כמשהו שאפשר ללמוד ממנו על עצמך ולכוון את עצמך למשהו שכן תאהבי.
אל תתייאשי לעולם. תבואי רק בגישה חיובית.
אנונימי
חבל להתייאש, יש המון שהתחילו מוקדם ודווקא לא הלך טוב עם הזמן, והיו כאלו שהתחילו מאוחר והם ממש הצליחו יותר טוב, לכן לדעתי להמתין ולהאמין שיהיה עוד טוב והמיוחד שלך יגיע בגדול.
אל תוותרי - אסור להתייאש
תעשי כל מה שאת יכולה ותמיד תאמיני שזה יקרה - וזה יקרה
תעשי כל מה שאת יכולה ותמיד תאמיני שזה יקרה - וזה יקרה
אנונימית יקרה שלום
הייתי מפרידה בין הדברים
זה שאת מדוכאת כי היית עם מישהו ועכשיו אתם כבר לא ביחד, משום שגילית שאתם לא מתאימים
זה באמת עצוב, מרגיש לא נעים ואולי אפילו מדכא. בכל פרידה יש תקופת אבל והתקופה תעבור.
לגבי מציאת אהבה, עוד יהיו לך הרבה שנים של למצוא אהבה, לבנות קשר, לראות שאולי זה לא מתאים וחוזר חלילה. במשך השנים, גם את תשתני ואולי מי שהתאים לך היום לא יתאים לך בעוד שנה.
אפשר, במשך השנים, לאהוב אנשים שונים, בתקופות שונות וזה בסדר
והכי חשוב להבין, שהקושי האמיתי הוא לא במציאת האהבה, אלא בשמירת הקשר ובעבודה על הזוגיות לאורך השנים.
הייתי מפרידה בין הדברים
זה שאת מדוכאת כי היית עם מישהו ועכשיו אתם כבר לא ביחד, משום שגילית שאתם לא מתאימים
זה באמת עצוב, מרגיש לא נעים ואולי אפילו מדכא. בכל פרידה יש תקופת אבל והתקופה תעבור.
לגבי מציאת אהבה, עוד יהיו לך הרבה שנים של למצוא אהבה, לבנות קשר, לראות שאולי זה לא מתאים וחוזר חלילה. במשך השנים, גם את תשתני ואולי מי שהתאים לך היום לא יתאים לך בעוד שנה.
אפשר, במשך השנים, לאהוב אנשים שונים, בתקופות שונות וזה בסדר
והכי חשוב להבין, שהקושי האמיתי הוא לא במציאת האהבה, אלא בשמירת הקשר ובעבודה על הזוגיות לאורך השנים.