תמיד החלום שלי היה להיות איתה, תמיד ידעתי שאנחנו מושלמים ביחד. זה כמעט קרה, היא גם ממש אהבה אותי ואז...
לפני שבוע היא הודיעה לי שיש לה חבר, די נפגעתי אבל התגברתי על הכאב והסבל ועכשיו אני ממוקד רק על מטרה אחת, להשיג אותה שוב, אני יודע שזה זה... אתם חושבים שאני צריך לוותר ולחיות בדיכאון שלא נהיה ביחד ואולי אתגבר מתישהו.. או שלהמשיך להיות ממוקד על המטרה כמו שאני עכשי והחיים שלי ימשיכו כרגיל אך אני בחיים לא יתגבר כי כל יום אני מתאהב בה מחדש?