6 תשובות
מרגע זה...
ואם זה מסודר לפי ימים אז לפי מה שכתוב ביום חמישי.
ואם זה מסודר לפי ימים אז לפי מה שכתוב ביום חמישי.
בסד
עדיף להתחיל ביום ראשון. בשישי ובשבת קודש לנוח ולאכול דברים שגורמים לך להנאה ועונג. עונג בשבת מאוד חשוב.
בהצלחה!
עדיף להתחיל ביום ראשון. בשישי ובשבת קודש לנוח ולאכול דברים שגורמים לך להנאה ועונג. עונג בשבת מאוד חשוב.
בהצלחה!
אנונימית
לדעתי ממחר על הבוקר, מה שחשוב שלא תזללי היום ותצמצמי נזקים שלא תעבדי סתם מאחר על מה שתחגגי היום כי הרבה נוטים לחגוג ערב לפניי
אנונימית
תתחילי מתי שאת מוכנה.. ועדיך כמה שיותר מהר. אין יום שיותר "כדאי" את מתחילה מתי שאת מוכנה לזה ;) בהצלחה
לפני שמתחילים בדיאטה כדי להוועץ ברופא וכדי לאכול הרבה לפני הדיאטה כי הדיאטה מרעיבה. אחרי ששבעת אפשר להתחיל את הדיאטה נחים ונותנים למערכת העיקול לעבוד. למחרת כדאי לאכול עוד הפעם ולנוח עד שמערכת העיכול מעקלת את האוכל. בזמן המנוחה מערכת העיכול מעקלת יותר טוב את האוכל רק חשוב להיוועץ ברופא מתי להפסיק את הדיאטה.
לפני שמתחילים בדיאטה כדי להוועץ ברופא וכדי לאכול הרבה לפני הדיאטה כי הדיאטה מרעיבה. אחרי ששבעת אפשר להתחיל את הדיאטה נחים ונותנים למערכת העיקול לעבוד. למחרת כדאי לאכול עוד הפעם ולנוח עד שמערכת העיכול מעקלת את האוכל. בזמן המנוחה מערכת העיכול מעקלת יותר טוב את האוכל רק חשוב להיוועץ ברופא מתי להפסיק את הדיאטה. בברכה השף כהן
באותו הנושא: