4 תשובות
מה פתאום מכון ויצמן? אין שם תארים ראשונים בכלל..
יפית
הלימודים הם לקראת הסמכה של דיאטנית קלינית
אני יודע שאפשר ללמוד את זה בירושליים וברחובות ואולי בעוד מקומות.
התואר הוא תואר ראשון בתזונה ורק אחרי סט'ז מקבלים הסמכה של משרד הבריאות
אני יודע שאפשר ללמוד את זה בירושליים וברחובות ואולי בעוד מקומות.
התואר הוא תואר ראשון בתזונה ורק אחרי סט'ז מקבלים הסמכה של משרד הבריאות
רון
דיאטנית ניתן ללמוג במכון וייצמן ברחובות.
אם, לעומת זה, תרצי להיות תזונאית - יש הרבה מקומות לימוד. תפתחי דפי זהב של האיזור שלך ותראי.
אם, לעומת זה, תרצי להיות תזונאית - יש הרבה מקומות לימוד. תפתחי דפי זהב של האיזור שלך ותראי.
המקום הראשון והמומלץ ביותר מניסיוני האישי, הפקולטה לחקלאות-האוניברסיטה העברית.
באותו הנושא: